П`ятниця, 27.09.2024, 13:24
Вітаю Вас Гість | RSS

СТРУПКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна

Головна » 2018 » Березень » 7 » Методичний тиждень
14:12
Методичний тиждень

Методичний тиждень

   З метою виявлення рівня професійної майстерності, впровадження й  використання кращих досягнень у практику роботи педагогічного  колективу, залучення вчителів до творчого пошуку, стимулювання ініціативи, активізації їх діяльності в науково-дослідницькій, пошуковій роботі, обміну досвідом серед колег, ознайомлення з результатами роботи вчителів, які атестуються з 19 по 23 лютого проходив  методичний тиждень «Формування пізнавальної активності учнів як прояв майстерності педагогів школи»».

 Метою методичного тижня було:

  • сприяти популяризації педагогічних знахідок вчителів школи, що атестуються;
  • вдосконалювати вміння застосовувати свій творчий потенціал для формування креативного середовища під час навчального процесу;
  •  оволодіння методами та прийомами креативного навчання, знаходження свіжих ідей, оригінальних рішень;
  • створення атмосфери психологічного благополуччя, емоційного комфорту для кожного члена колективу;
  • сприяння формуванню почуття впевненості, підвищення самооцінки, уміння відволікатись від повсякденних проблем, отримувати моральне задоволення.

Очікувані результати:

  • виявити педагогічний досвід з використання інноваційних технологій у практиці роботи вчителів школи;
  • дати змогу кожному вчителю бути активним учасником в обговоренні даного питання, підняти рівень методичної підготовки;
  • перевірити прагнення вчителів продемонструвати свої знання та вміння з методики, розвивати вміння застосовувати свої знання в незвичайних ситуаціях.

 Робота розпочалась з проведення інструктивно-методичної наради з питань організації методичного тижня та відвідування виставки методичної літератури з даної теми.

Під час Тижня було проведено круглий стіл на тему «Шляхи формування пізнавальної активності учнів засобами уроку та позакласної роботи», методичний практикум з елементами психологічного тренінгу «Можливості творчого потенціалу вчителя». Цікаво пройшов методичний дайджест «Педагогічна творчість. У чому її суть?»

  Упродовж Тижня працювала педагогічна вітрина «Майстерність без меж», де вчителі представляли свої творчі доробки (особисті портфоліо, буклети, друковані та електронні посібники, дидактичні матеріали тощо).

  Окрім того, вчителі, які атестуються в цьому році провели відкриті уроки для вчителів школи, на яких показали вміння використовувати нестандартні підходи до проведення уроків, досконале володіння інформаційно-комунікаційними  технологіями, поєднання з інтерактивними та проектними методами навчання.

Згідно з типами уроків дотримано відповідні структури уроків. Практично в усіх учасників методичного тижня уроки пройшли на достатньому та високому рівні, у кожного з них можна виділити найбільш цінне на уроках: правильний вибір форм, методів і прийомів навчання, використання новітніх інформаційних технологій в поєднанні з традиційними, які стимулювали активність та пізнавальний інтерес учнів до навчання.

  Творчим підходом відзначився урок хімії у 8 класі (вчитель Слободян Л.П.) на тему: «Хімічні властивості кислот». На уроці були використані різноманітні методи, прийоми та засоби навчання, які забезпечили активізацію розумової праці учнів, розвиток їхніх пізнавальних можливостей.

  

 

  В 3 класі пройшов урок української мови  на тему «Змінювання іменників за відмінками», під час якого вчитель Савчук Р.І. продемонструвала різні види роботи, що активізували начальну діяльність школярів, сприяли творчому  підходу до реалізації теми уроку.

  

     На високому методичному рівні було проведено урок математики в 2 класі на тему «Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Складені задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів». Вчителька Лібрик М.Ф. проявила творчий підхід до вивчення даної теми, зуміла пов’язати її з природознавством, літературним читанням, використала елементи театрального мистецтва. Мультимедійна презентація, підготовлена вчителем сприяла активізації навчальної діяльності учнів, орієнтувала їх на кінцевий результат.

    Науковим підходом до вивчення предмета відзначався урок фізики у 8 класі на тему «Розвязування задач».

Вчителька Лахманюк Б.О. використала випереджаюче навчання, мультимедійну презентацію, практичну роботу, різні види інтерактивних вправ.

    Всі уроки характеризувався цілеспрямованою роботою з виокремлення з виучуваного матеріалу основного, його багаторазового повторення безпосередньо на уроці, що сприяло прогнозуванню навчальної діяльності учнів на кінцевий результат, оптимально реалізовано навчальні, виховні та розвивальні завдання уроків.

    В останній день тижня підводились підсумки проведеної роботи, проводився самоаналіз та аналіз проведених уроків, обмін враженнями, робились висновки та надавались методичні рекомендації колегам. Результати проведеної роботи свідчать про те, що даний методичний тиждень, в цілому пройшов на належному науково-методичному рівні, продемонстрував зацікавленість вчителів означеною темою, готовність опановувати нові знання з педагогіки і психології згідно вимог часу для покращення навчально-виховного процесу у школі, розвитку пізнавальних інтересів та творчих здібностей учнів. Спланована та проведена упродовж тижня робота показала, що вчителі школи продемонстрували цікаві підходи до реалізації означеної проблеми. Вони вдало використовували у своїй діяльності різні форми роботи, впроваджували елементи інтерактивних технологій, застосовували інформаційно-комунікаційні технології, створювали власні презентації до уроків. Під час проведення методичних заходів демонстрували свої знання, вміння, педагогічну майстерність, творчість.

Переглядів: 366 | Додав: danysjka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

e-mail:school_str@ukr.net